Respektera mitt NEJ till vacciner!

Det pågår för tillfället ett vaccinkrig mellan människor runt om i världen där frågan om att vaccinera sig mot både ditten och datten splittrar folk och fä. Och det är också en del aggressiva metoder och tongångar från våra vaccintillverkare som kommer i dagen.

I vissa Facebookgrupper har kriget gått så långt ibland i argumenteringen att den som säger nej tack -jag avstår, riskerar att bli uthängda som foliehatter, ulltossor eller andra taskiga tillmälen. De blir också kallade okunniga och vaccinförespråkarna kan få för sig att tycka det är ok att vara direkt oförskämda.
Detta sistnämnda kan jag inte låta bli att skratta år, alltså att vaccinmotståndare skulle vara okunniga. Jag har nämligen inte träffat på en enda vaccinmotståndare som inte börjat sätta sig in i frågan om vad det är de ska tacka ja till. Medvetna konsumenter alltså. Heder åt dem som faktiskt värnar sin kropp och hälsa så mycket att de ifrågasätter vad som ska vara i den. Heder också för att de åtminstone ifrågasätter och börjar tänka och lära sig mer i stället för att bara låta sig föras in i något de egentligen inte vet något om alls.

20150303 Blogg Vaccin by Deercat

Jag förstår inte heller varför det kan vara så provocerande för vaccinanhängarna att en del människor säger NEJ TACK jag vill avstå från gifter i min kropp. Har de verkligen med mina ståndpunkter att göra?
Jag fattar knappast heller hur en del i mitt nätverk nu också tycker sig ha rätten att kalla mig foliehatt för de anser mitt beslut anger okunnighet. Ärligt…Jag har exakt samma ställningstagande här som i abortfrågan. Kvinnan ÄGER SIN KROPP. Alltså jag bestämmer vad jag tillför kroppen och hur jag förvaltar den. Dessutom är det JAG som tar konsekvenserna av mina beslut.

Och en sak till…Vad har de som blir provocerade av mitt eller andras nej-tacksvar för ansvar om det går galet efter en vaccinering?

Att jag är en aktiv vaccinmotståndare är alltså uppenbart. Jag ska också, fast jag egentligen inte behöver det, förklara varför.

Under mina levnadsår har jag varit medlöpare i vaccinfrågan. Det vill säga att att snällt stått i kö på vårdcentralen för diverse för dagen rekommenderade vacciner. Jag visste inte bättre. Jag som många andra trodde på våra läkare, forskare och Socialstyrelsens rekommendationer, som i sin tur kom från WHO och andra organ som driver frågan om vacciner hårt. Bakom kulisserna ligger i sin tur en girigbuk till vaccinindustri, och för all del läkemedelsindustri, som i mina och många andras ögon fullständigt skiter i konsekvenserna med biverkningarna av vacciner och mediciner. I synnerhet de biverkningar som vi och kommande generation måste dras med både i form av konsekvenserna för hälsa och för naturen. Det handlar om såväl livslånga handikapp för en del och för andra blir det begränsningar i deras liv.

Något av mina bästa argument för att aldrig, aldrig mera ta ett enda vaccin, INTE ENS MINA KATTER FÅR VACCINNERAS, är att det räcker långt att läsa den fullständiga innehållsdeklarationen för ett vaccin.

Det gjorde jag tyvärr först efter en olycklig influensaspruta år 2006 där jag däckade fullständigt i något som påminner om narkolepsi till vissa delar.
Så, NEJ tack, den smörjan ska inte in i mina blodbanor igen.

Men…..och lyssna nu!

Jag struntar blankt i vad andra gör med sina kroppar. Jag tänker inte ens försöka påverka någon att inte ta vacciner.

Men jag kräver i gengäld en sjusärdeles respekt för mitt val att tacka nej. Och hör sen!

haddock-3

Detta är inte heller förhandlingsbart. Jag har fått nog av läkemedel och vacciner, jag har fått nog med bevis för vaccinskador och läkemedelsbiverkningar.

Jag tänker inte heller diskutera med den svenska sjukvården om att vaccin kan ställa till med kaos i kroppen, det är lönlöst. Eller i rättvisans namn. En hel del inom vården känner väl till att det inte är sunt med vissa vacciner. Men de tiger. Är de läkare och har kunskapen och skulle drista sig till att göra sina tankar hörda riskerar de sina legitimationer. Att en slående stor andel vårdpersonal avstod svininfluensasprutan i 2009 talar ju också ett tydligt språk.

Faktum är också att Tiomersal, som innehåller kvicksilver är ett konserveringsmedel har funnits i det flesta vacciner i åratal och finns så än runt om i världen. WHO har sagt sig vilja bibehålla kvicksilver i vacciner.

Vaccinet för den så kallade svininfluensan innehöll bland annat Tiomersal, trots att det i Sverige är förbjudet sedan flera år tillbaka i barnvacciner.

Men i skandalen kring svininfluensan fick en massa okunniga röster bli ansvariga för att vi idag kan räkna in ett alltför stort antal barn och ungdomar med narkolepsi. Vi fick också ett mörkertal av människor med symtom som de inte vet om att det kan finnas ett samband mellan deras mående och den vaccinsprutan de tagit. Det är tyvärr inte ofta människor kräver att få se innehållet i vaccinet de i god tro låter sig injiceras med. Nåja, en hel del människor vet också om sambandet mellan vaccinet och de fått symtom men får inte alls gehör för sina misstankar inom vården. Det är skandalöst.

Kvicksilver kan vi väl alla vara överens om är ett av världens farligaste gifter. Att spruta det rakt in i blodbanorna kan få förödande konsekvenser. I synnerhet om kroppen redan är påverkad av kvicksilver sedan tidigare. Eller för all del om man har en annan sårbarhet som gör att kvicksilvret blir en avgörande del i att immunförsvaret försätts i kaos. Det finns massor av fakta kring detta och historiska belägg för kvicksilvrets farlighet. Det finns bra dokumentation kring Tiomersal, exempelvis att produkten innehåller kemikalier som kan ge fosterskador eller skada på annat sätt.

Det finns också massor av rapporter om kopplingen mellan autism, neurologiska störningar eller andra mer eller mindre svåra symtom och kvicksilver. Allt annat som påstås, exempelvis att inte kvicksilver skador organismen är regelrätta lögner.

20150303 Blogg Vaccin by Deercat DSC_0407

Att den mediala världen åker berg – och dalbana i sina synpunkter kring vacciner är frustrerande. Oftast skrivs det braskande rubriker av journalister som inte har en susning om vad de förespråkar. Jag misstänker starkt att de måste kanske stryka sina sponsorer (annonsörer) medhårs i en tid av galopperande tidningsdöd.

Jag förstår med hela mitt hjärta de föräldrar som säger NEJ TACK, inget vaccin i vårt barn…Det är trots allt något lättare att bära att ens barn blir smittad av en barnsjukdom, som i sin tur oftast leder till att de stärker sitt immunförsvar än det motsatta, att man injicerar något gift som ger effekter som inte är lika enkla att rätta till.

Jag förstår faktiskt också de föräldrar som vaccinerar. Det kan vara enklast så. Man vill ju lita på sitt vårdsystem. Men med mina och många andras erfarenheter så kan det ju inte skada att ta reda på lite mer om de vacciner man har för avsikt att injicera i sina barn. Hellre ligga i framkant än bli tagen på sängen.

Att kolla upp den amerikanska rörelsen av föräldrar, vars barn föds friska och plötsligt efter ett stort antal vaccineringar innan två års ålder, får diagnosen autism eller aspergers, och som har Robert F. Kennedy Jr som frontfigur, kan vara en god idé. I Amerika ökar ständigt antalet barn med diagnoser som autism, liksom i många andra länder där man ständigt ökar på vaccinprogrammet med nya vacciner.

20150303 Blogg Vaccin by Deercat DSC_5547

För den som nu tänker avfärda mig som en mindre vetande foliehatt, eller ulltossa eller som totalt okunnig kan jag lova. Okunnig är jag inte…Jag letar ständigt efter bra fakta. Jag läser och har läst mycket i just denna frågan, oavsett om det kommer från vaccinförespråkarna eller antivaccinrörelsen. Och så drar jag mina slutsatser genom erfarenhet, mina och andras.

Men det ska ärligt sägas, jag är långt mer skeptiskt kring så kallad fakta som kommer från våra vaccintillverkare eller läkemedelsbranschen, de som riskerar miljarder dollar i förluster om folk blir fullt medvetna om vad tillverkarna pluttar i sina vacciner och läkemedel, och sällan snackar man om biverkningarna eller de fatala konsekvenserna dessa biverkningar får.

För den nyfikna kommer jag lägga in några intressanta länkar längst ned i inlägget. Det är så klart inte allt jag kommit över, det skulle fylla ett eget inlägg. Dessutom tror jag att den som söker kunskap kring läkemedel och vacciner finner det de behöver för att fatta vettiga beslut som känns bäst.

*tackar vänligt men bestämt nej till vacciner gör*

Deercat©

http://vaccin.me/

http://www.tf.nu/nyhet/vem-har-ratt-om-vacciner/

From Acrodynia to Autism: Mercury Across Generations, More Evidence of Harm (viktig film att se)

http://www.tf.nu/nyhet/vaccinationer-utgor-alltid-en-risk/

Tandvårdskadeförbundet sök vacciner i sökrutan – finns en del matnyttiga artiklar

https://www.youtube.com/watch?v=plhrerocifY (Stoppa farlig vaccin-information)

Gör din egen vaccin, en skämtsam film om vaccintillverkning

Etiketter: , , , , , , , , ,

26 svar to “Respektera mitt NEJ till vacciner!”

  1. kindasoul Says:

    Vaccinerade är smittspridare
    Detection of measles vaccine in the throat of a vaccinated child.
    http://www.ncbi.nlm.nih.gov/m/pubmed/11858860/no

    Diphtheria-tetanus-pertussis vaccine administered simultaneously with measles vaccine is associated with increased morbidity and poor growth in girls. A randomised trial from Guinea-Bissau.
    http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/21093496

    Studies Show that Vaccinated Individuals Spread Disease (se källorna i artikeln)
    http://globenewswire.com/news-release/2015/02/02/702199/10118172/en/Studies-Show-that-Vaccinated-Individuals-Spread-Disease.html

    Denna uppmaning kan man läsa på St. Jude Children’s Researc Hospital
    “Avoid live virus vaccines and people who have received one
    Some vaccines are made from live viruses. Currently, these include oral polio, smallpox, MMR (measles, mumps, and rubella), and nasal flu vaccines.
    These vaccines may pose a threat to your child’s health. Any person with a weakened immune system, including patients with cancer or HIV infection should not receive live virus vaccines.
    Do not allow people to visit your child if:
    They have received oral polio or smallpox vaccines within 4 weeks;
    They have received the nasal flu vaccine within one (1) week; or
    They have rashes after receiving the chickenpox (varicella) vaccine or MMR (measles, mumps, rubella) vaccine.”
    http://www.stjude.org/stjude/v/index.jsp?vgnextoid=20206f9523e70110VgnVCM1000001e0215acRCRD
    Några exempel på sjukdomsutbrott i populationer trots hög vaccinationstäckning
    Mumps outbreak in a highly vaccinated population.
    http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/1861205

    Mild measles and secondary vaccine failure during a sustained outbreak in a highly vaccinated population
    http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/2278542

    Measles outbreak in a vaccinated school population: epidemiology, chains of transmission and the role of vaccine failures.
    http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC1646939/

    An explosive point-source measles outbreak in a highly vaccinated population. Modes of transmission and risk factors for disease.
    http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/2910058

    Sustained transmission of mumps in a highly vaccinated population: assessment of primary vaccine failure and waning vaccine-induced immunity.
    http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/8277201

    Epidemic measles in a highly vaccinated population.
    http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/65732

    Kloka ord från en kardiolog
    Arizona Cardiologist Responds to Critics Regarding Measles and Vaccines
    http://healthimpactnews.com/2015/arizona-cardiologist-responds-to-critics-regarding-measles-and-vaccines/

    Närmare 140 studier som på olika sätt kopplar vaccinera innehåll med skadeverkningar
    http://therefurbishedrogue.wordpress.com/2013/05/03/my-list-of-peer-reviewed-vaccine-research/Grymt bra skrivet, jag håller med dig till 100%
    Här är lite till att läsa för den som faktiskt bestämt sig för att även börja kolla upp baksidan av vacciner.

    Gilla

  2. Anonym Says:

    Instämmer till fullo! Jag får också kritik för min ståndpunkt men den tar jag 😊
    Som sagt finns massor att ta del av och vi gör alla det vi anser bäst för våra barn ( och oss själva).
    Jag respekterar de som väljer vaccin så det vore önskvärt att få samma respekt tillbaka.

    Gilla

    • Deercat Says:

      Det borde vara en självklarhet att få respekt för viktiga val. Det här med att man riskerar bli förminskad eller dumförklarad när man efter en djupdykning i ämnet valt väg, är absolut inte ok./:-)

      Gilla

  3. Cina Says:

    Jag har ibland undrat vad vissa av dessa kemikalier har för syfte i vaccinet och hittade denna mening: Och att av varandra oberoende tester på vacciner visat förekomsten av farliga ämnen som inte borde vara där alls, såsom t ex levande virus, kvicksilver och aluminiumhydroxid som förstör vitamin D i kroppen (vikigt för ett friskt immunsystem).

    ”Då blir det plötsligt tydligt varför kontrollorgan som FN, WHO och FDA inte starkt avråder från användande av vaccin och läkemedel utan tvärtom uppmuntrar till det. Det beror på att även dessa organisationer är totalt kontrollerade av Illuminaterna. Ett sådant organ som FDA, som skulle skydda människors hälsa, har en lång tradition av att inte skydda utan istället förstöra människors hälsa! Mängden av mänskligt lidande som de har orsakat genom sina handlingar bara i USA, till exempel genom att skoningslöst angripa läkare som hade hittat revolutionära botemedel för t ex cancer, är nästan bortom all förståelse.”

    Gilla

    • Deercat Says:

      Ja du, det här med kemikalier som förstör och bryter ned kroppens eget immunförsvar är en styggelse. Konstigt är, vi får oftare gehör för larmen om det som bryter ned djur och natur…men när man kommer till människokroppen så är det liksom svårare att nå fram.:-/

      Gilla

  4. solveig12 Says:

    Hej Cina har du länk till ”Och att av varandra oberoende tester på vacciner visat förekomsten av farliga ämnen som inte borde vara där alls, såsom t ex levande virus, kvicksilver och aluminiumhydroxid som förstör vitamin D i kroppen (vikigt för ett friskt immunsystem). ”.

    Det är industrilobbyisterna VoF som utövar sin härskarteknik. Läs gärna denna avhandling, av Per-Anders Forstorp från KTH, om VoF http://www.diva-portal.org/smash/get/diva2:415674/FULLTEXT01.pdf

    Gilla

  5. Marie Winqvist Says:

    Jag växte upp som epileptiker (grand mal) efter ett par vaccinationer. Armen svällde upp till dubbel storlek och blev blå, jag fick nära 42 graders feber. Epilepsin debuterade efter det. (och växte bort när jag var ca 25. (är 62 idag) Missa inte att det är formaldehyd och aluminium i vacciner också,(riktiga mördare) och metaller förstärker varandra i kroppen. (al. räknas till t. met. trots att det är en lättmet.) Homeopatmedlet Tuja är första hjälpen vid vaccinationsskador.

    Liked by 1 person

    • Deercat Says:

      Ja du Marie…Det mest sorgliga är att det liksom inte framgår tydligt i helheten av alla diagnoser, sambandet mellan olika kemikalier och metaller och dess påverkan på organismen = våra kroppar 🙂

      Gilla

  6. Marie Winqvist Says:

    http://kurera.se/gardasilvaccinet-stamt/ HÄR en länk om stämning av Gardasilvaccinet p.gr av 8000 svåra biverkningsfall i Europa.

    Gilla

  7. Ulla-Brita Pedersson Says:

    De ansvariga vet vad vaccinerna innehåller och tar dem därför inte själva.
    Under värsta svininfluensaepidemin kom det tex fram att det i Tyskland fanns två slags vacciner mot svininfluensa: ett vaccin ämnat för VIP:arna (bla riksdagsledmöter och militärer) UTAN kvicksilver och skvalén – ett annat (av samma slag som svenska folket utsattes för) MED dessa gifter. Snacka om cynism!

    I Polen vaccinerades ingen då de hade en klok hälsovårdsminister (som dessutom var läkare) och trots detta blev det inte fler fall av svininfluensa.
    UB

    Gilla

    • Deercat Says:

      Exakt så cyniskt såg det ut som du beskriver Ulla-Brita.
      Tack för att du påminde om just detta faktum ☺

      Gilla

    • Malin Says:

      I Polen hade man inte råd med massvaccination, därför blev det heller ingen massvaccination där. Jag läste själv medicin på universitet i Gdansk (Polen) mitt under AH1N1-epidemin, och det var så vi fick det förklarat för oss. Man försökte från Polska regeringens sida få köpa vaccin från Sverige, men fick inte det. Hur den ”kloka” hälsovårdsministern sedan förklarade frånvaron av vaccin får stå för honom, men att vara efterklok är väldigt lätt när allt inte gick åt helvete.

      Gilla

  8. Jennifer Says:

    Problemet är ju dock att det inte bara är du som påverkas av ditt val, att du inte vaccinerar dig eller dina barn kan resultera i att andra barn blir smittade, och av vissa sjukdomar kan dödsfall uppkomma. Majoriteten av de obligatoriska vaccinen finns för att ”utrota” sjukdomarna. Sjukdomar som tog tusentals liv förr är inte ett stort hot idag, eftersom vi är immuna, och att föräldrar inte vaccinerar sina barn kan resultera i att barnen kan smitta anda barn som ännu inte fått sin spruta och kan i värsta fall dö av sjukdomen. Så, jag kan respektera ditt nej, men jag tycker det är väldigt respektlöst och oförsiktigt att neka alla vaccin.

    Liked by 1 person

    • Deercat Says:

      Jennifer! Om jag respekterar dina val är du nog nöd och tvungen till att göra samma med mina. Jag delar inte din uppfattning om konsekvenserna heller, men respekterar den. 🙂

      Gilla

      • jaså... Says:

        Så om jag respekterar dina val så är du ”nöd och tvungen” att respektera mina vad de än innebär??? Jisses…. Med den logiken kommer du inte långt. ”Ja ha, du har valt att inte mörda människor, jag respekterar det, därför är du nu nöd och tvungen att respektera att jag gör det!” Eller är det bara i din högst personliga situation som de reglerna gäller?

        Gilla

      • Deercat Says:

        Tja…vad ska jag svara på här?:?
        Vad är din fråga egentligen?

        Gilla

  9. Wille Börlin Says:

    Jag har läst en hel del på olika sajter om vaccinering, men vad som slår mig är att man bara klagar.
    Finns det inget gott med vaccination ?
    Du vill inte vaccinera Din katt, OK men vi vet vad Rabies kan ställa till för både djur och människa.
    Har det varit dåligt med vaccination i avseende på denna sjukdom? Vi i Sverige / Norge har ju faktiskt lyckats vara Rabiesfria länge nu, har det inte med vaccination att göra, och är det inte bra ?

    Jag tror att fanatism är lika olyckligt oavsett vad den gäller. Själv är jag 62 år och har haft vissa barnsjukdomar naturligt.
    Andra epidemier som t.ex. polio är jag vaccinerad mot.Jag har träffat många personer som var svårt och livslångt skadade av polio. Nu ser vi detta upprepas i Pakistan, Afghanistan m.fl. stater där Korankramarna förbjuder och för säkerhets skull skjuter ihjäl hjälppersonal som erbjuder vaccinering. Drastiskt…..men mängden sjuka har också ökat dramatiskt.

    Så jag frågar igen, finns det ingen vaccinering som faller på läppen?

    Kanske kunde lobbying mot myndigheter och tillverkare att ta bort hg och andra tillsatser och satsa på renare, och kanske dyrare, men säkrare produkter.

    Jag är som Du förstår av något motsatt uppfattning om nyttan av vaccinering och vill inte komma tillbaks till den tid då barn dog och skadades svårt av s.k. ofarliga barnsjukdomar.
    De tramsiga s.k. data som påstås visa att sjukdomarna redan var utrotade då man började vaccinera är minst lika vedervärdiga som bigpharmas påstådda likgiltighet.

    Stockholm i Mars 2015

    Wille B.

    Liked by 1 person

    • Deercat Says:

      Jag säger än en gång…Det är min ståndpunkt jag skriver om. Och jag respekterar andras val Wille Börlin. Jag tar också ansvar för min ståndpunkt och med det utsätter jag ingen av mina katter för risker. De är innekatter.
      Och NEJ, det finns inga vacciner som faller mig på läppen…Det är mitt val, vad du gör är ditt. Låt oss respektera varandras val.
      Mina synpunkter kring vaccinindustrin är att de har förlorat all trovärdighet. Det är återigen mina synpunkter, mina erfarenheter, och då är det mitt val att säga att jag inte en för enda sekund litar på denna industri. Om du eller andra gör det, alltså tycker det är trovärdigt med vaccinindustrin och deras tillsatser så har jag inte synpunkter på det. Om du/ni är nöjda, tja då är jag nöjd. Låt oss trots våra olika tänk respektera våra respektive erfarenheter och val. Tänk om vi bara kunde säga till varandra, jaha, så du tänker så du, det är ok för mig, och sen inte ha ett behov av att på något sätt få mig eller dig att tänka annorlunda. Med det menar jag inte att vi inte kan inspirera varandra och få nya infallsvinklar som gör att vi kanske till och med tänker om i en fråga…Men just där vi står nu har vi alla säkert våra bevekelsegrunder för vårt synsätt.
      🙂

      Liked by 1 person

  10. Haverisken Says:

    Wille, om du kan se på det du skrivit med en utomståendes ögon ( sätt dig i den andres skor typ ) så förhoppningsvis så ser du hur du och de flesta av oss repeterar vad tredjepart sakta och länge med ökad frekvens via sina ägda informationskanaler dunkat in i vårt undermedvetna ( tänk inte på en rosa elefant ) Utan att blinka så hävdar du ( utan gedigen EGEN erfarenhet ) att vacciner är anledning till att polio minskat och att man utrotat div. andra åkommor. Finns det en möjlighet oavsett hur hemskt det kan tyckas i vår falska fluffiga fantastiska tillvaro med ärliga, kunniga och välvilliga ”myndigheter” som endast heroiskt med maximal självuppoffring ser efter vårt allas bästa utan några som helst tankar på egen vinning, att det i själva verket finns REJÄLT med belägg för att vacciner har tre syften och dessa är: skada immunförsvaret hos människor och djur, råna befolkningen på enorma summor via hemliga subventioner ur den allmänna kakburken, och som nummer tre som är egentligen den riktiga drivkraften, ren och skär ondska, eftersom det är satanister som kontrollerar det mesta (än så länge) så det väl att vänta.
    Var å ens immunförsvar är den enda källa som kan hålla envar frisk, det vi kan göra är att stimulera detta immunförsvar eller välja att kvadda det, ignorans, slapphet eller blind tro, shit the same resultatet förblir detsamma, fundera gärna om en tillfälligt skadad organism behöver vitalämnen för att återhämta sig eller om den behöver en cocktail av extra ettriga gifter direkt i blodbanan som passerar alla filter och inbyggda skyddsmekanismer.
    Sanning är sanning oavsett om INGEN ”tror” på den och lögn är lögn oavsett om ALLA ”tror” på den.
    Dagens utbrott av polio sker endast i områden där poliovaccin distribueras av helylleorganisationer som WHO, Vitrocksbödlar utan gränser och ett oräkneligt antal NGO organisationer som offentligt ger sken av fantastisk godhet men praktiserar det motsatta när mörkret infunnit sig.
    Tidigare så besökte föräldrar med flit sina grannar som hade vattkoppor så man kunde få det överstökat liksom när det passade, men observera väldigt noga följande, aldrig nånsin så hade dessa föräldrar en spruta med kanyl med sig för att suga ur vätska ur dessa vattkoppor för att sen direkt i blodbanan injicera dessa baccilusker, istället så hoppades dom på att smittan ”tog” via naturliga kanaler, ett exempel : är det nån skillnad på att ta 6cl Linie Akvavit till sillen en midsommarafton eller att injicera den direkt i armvecket, fundera en stund på eventuella skillnader och passa på under tiden och ta del av vad virolog Stefan Lanka och hans kollegor har att säga om virus och varför han blivit utsatt för mordförsök, QUI BONO ?
    Spanska sjukan som inte hade nåt med Spanien att göra uppfanns i Fort Dietrick Maryland för att sen följas av måååånga andra leksaksepidemier som ”bara” tagit kål på många miljoner människor, men i dessa dårars obefintliga hjärna ses vi inte direkt som Harry Potterboken hävdar skapelsens krona HeHe
    Ett tips till sist, tycka och tro är helt meningslöst oavsett anledning, inhämtande av dagsfärsk helst helt ofriserad information är att rekommendera som man kontemplerar först och i intressanta för en själv viktiga områden gör EGNA kontrollerade experiment som i sin tur KAN leda till förstahandskunskap och i den bästa av världar Visdom även kallat sunt förnuft.
    Livet är en resa där alla befinner sig på olika plan, därav dagens snarstuckenhet bland oss fårskallar, där det är viktigare att FÅ rätt än att GÖRA det som är rätt, vad ”rätt” nu kan innebära.
    Ha det gott alla och lev väl.

    Liked by 1 person

  11. ivanbjorn Says:

    DET FINNS INGET GOTT MED VACCINATION!!! Varför? Allt vi har lärt oss i skolan är manipulation och den riktiga kunskapen håller eliten för sig själv. Jag skulle kunna visa exempel efter exempel på detta, men jag avstår för att för den med öppen sinne finns denna information tillgänglig på internet. Allt från att naturen ger oss 100 gånger mer i odling utan att vi behöver göra något avsevärt varken gödsla, eller vattna, eller att de så kallade vilda djur är ens vän och inte anfaller. Dessa kunskaper är för människor som har sin fokus bortom den hjärntvättande och begränsande ståndpunkt som vi håller oss med i allmänhet.

    Denna ståndpunkt som gäller i allmänhet är att där ute finns det en fiende som bara väntar på att anfalla!!! Denna fiende heter t.ex. virus och bakterier. Därför måste vi kämpa preventivt mot detta. Detta är givetvis helt fel. T.o.m. i den förvrängda och manipulativa bibel står det att när gud skapade världen så såg han att allt är bra!!! Ursäkta är allt verkligen bra? Förds vi inte in i en fientlig miljö där osynliga faror väntar på oss? Tror ni på demoner? Idag skrattar ni åt människors vidskeplighet från 1500 talet som skickade 68 miljoner människor till en säker död under inkvisitionen.

    Samma demoner har vi skapat idag. Dessa heter virus och bakterier. Allt för att skapa och hålla oss kvar i rädsla så att vi vaccinerar oss! Vaccination som är en del av mindcontrol.

    Bakterier finns i kroppen och hjälper kroppen vid läkning.

    Den rätta definition av virus är följande:
    Virus är en del av proteinmolekyl som spelar en specifik roll i organismen. Organismen själv bildar dessa virus. Därför börjar man idag tala om endogena virus.
    Dessa virus är något helt annat än de i den molekylära biologi som vaccinationsindustri presenterar för oss.

    Alla sjukdomar är ett resultat av en andlig /själslig/ biologisk konflikt!

    Nyckel till god hälsa är att leva i glädje och harmoni med sig själv och omgivningen. 🙂 Klarar man detta lever man friskt och bortgången blir snabb och odramatisk.

    Dessa fem punkter består den Germanska Nya Medicinen av:

    1. DHS (Allvarlig, akut dramatisk, isolerande och oväntat konflikt = om man löser konflikten som uppstod händer det ingenting = man blir inte sjuk)

    2. Varje sjukdom genomgår två faser. Första fasen kallas kall fas och består av tvångstänkande vilket leder till att man får mindre sömn och mindre fysisk volym, därför att konflikten mal hela tiden i huvudet.
    Den andra fasen kallas varm fas. Det är fasen då kroppen repareras och då behövs det inga piller eller kemoterapi = detta belastar bara kroppen och förstör den.

    3. Varje sjudom styrs av hjärnan som styr varje organ t.o.m. varenda cell i kroppen har sin relä i hjärnan.

    4. Mikrober blockerar inte vår tillfrisknings process och är inte heller våra motståndare. Tvärt om mikrober optimerar tillfrisknings processen. När vi har mikrober och bakterier i kroppen så är vi i fasen av uppfrisknande under förutsättning att konflikten inte är alldeles för stor. Är den stor så leder sjukdomen till bortgång. Viktigt att veta är att det inte existerar några virus som förorsakar sjudomar och inga bevis på detta heller!!!

    5. Varje sjukdom har en mening som är en personlig biologisk program som naturen tillhandahåller till oss för att överleva som Helhet.

    Så vad vill jag tilläga till detta?

    Det man tror på och är rädd för kommer att manifestera sig i ens liv!

    Sedan i sin rädsla vill man dra ner människor som t.ex. Deercat i rädslans ok. Hjälper inte detta så är hånande i olika former nära till hands.

    Sånt värd lever vi i… Full av rädsla istället för glädje och kärlek!

    Och då har jag inte berört alla de lögner som kommer till oss dagligen genom TV och radio. Lögner över allt!!!

    Liked by 1 person

  12. Wille Börlin Says:

    Deercat, haverisken och IvanBjörn.

    ”…….och som nummer tre som är egentligen den riktiga drivkraften, ren och skär ondska, eftersom det är satanister som kontrollerar det mesta (än så länge)…..”

    Det är en viss skillnad på Polio och vattkoppor, läs gärna på.

    Men jag inser att jag inte kan tillföra eller erhålla något ur sådana här resonemang varför jag tackar för mig, tar min hatt och går.

    Dock med en förhoppning att Er rädsla och ångest så småningom kanske kan omvandlas till livsglädje och tillförsikt.

    Wille B. Mars 2015

    Gilla

  13. SF Says:

    Vad skönt för dig att så många andra vaccinerar att du inte behöver. Men när din ovaccinerade unge/katt smittar ner min unge/katt som är för ung för att vaccineras med nån jävla skit som hotar min unge/katts liv, då får jag svårt att respektera ditt ”nej till vaccin”. Att utsätta andra människor för risk är långt mer respektlöst än den respektlöshet du gnäller över. Skit i att vaccinera om du vill, men håll dig då långt, långt borta från andra människor som inte delar ditt synsätt.

    Gilla

    • Deercat Says:

      Här en kommentar och ett utmärkt exempel på den ofantliga rädsla som vaccinindustrin hausat upp.
      SF…OM Du läst min text noga…så hade du sett att jag gjort en lång vaccinresa. Både barn o katter har tidigare fått rekommenderade vacciner.
      Fram till 2006 alltså..Hade du läst noga kanske du förstår att vacciner är INTE för alla…Och vacciner bör man noga sätta sig in i vad de innehåller utifrån de många skandalerna och framför allt biverkningarna som vaccinföretagen för övrigt också tar upp…
      Hade du SF kunnat för någon sekund sätta dig in i andras förutsättningar kanske du också kunde använda ett annat och respektfullt tonläge..Det får finns gott om pålästa människor som väljer bort vacciner som inte kan garanteras att inte skada deras barn…
      Det applåderar jag…Jag önskar så att jag bättre läst på när jag var yngre, än att bara rakt av svälja så kallade sanningar. Tycker ändå att var och en gör det man finner bäst…Men våga gärna fråga en person av motsatt uppfattning hur det kommer sig att de resonerar som de gör.
      Hellre det än ”attack” och att alltid leva i en tro att det är just din uppfattning som är den enda sanningen 🙂

      Gilla

  14. Monica Says:

    Tack!!
    Fantastiskt bra skrivet!
    Monica 💝

    Liked by 1 person

Kommentera

