Jag vet jag varit en kratta

 

På att skriva i bloggen. Men som sagt det blev jobb, massor av jobb och ännu mera jobb. Nu börjar jag ändå gå in för landning i allt det nya och hoppas kunna återkomma inom kort. Jag vill bara ge lite skjuts åt kvicksilverfrågan. Nu har danska forskare verkligen tagit bladet från munnen.

Läs den här texten. har du svårt för danska, ta ut och kopiera texten och kör den genom google translator.

http://www.videnskab.dk/content/dk/miljo_natur/gransevardi_for_kviksolv_er_alt_for_hoj

I övrigt önskas en trevlig dag…tills vi hörs igen, snart hoppas jag…

5 svar to “Jag vet jag varit en kratta”

  1. Skatan Says:

    Tack detsamma! … var sak har sin tid 🙂

    Kram!

    Gilla

  2. h-lady Says:

    Tillönskar ”krattan” en underbart glittrig jul!
    Ha det bäst!

    Gilla

  3. kvinnotankar Says:

    Oj vad längesedan jag var här och tittade in. Nu ska jag genast läsa länken!

    Gilla

    • Deercat Says:

      Ja, jag med…Det är svårt att hinna med när man jobbar så mycket som jag gör nu….men det kommer bli bättre…Och du är välkommen när än du dyker upp…Det vet du 😉

      Gilla

  4. Skatan Says:

    Hoppas du har det fint i sommaren … Kram!

    Gilla

Kommentera

