Hämndlystna snutar….

I fredags när jag var på bolaget och betalade skatt så kom jag ut och fick se en snut stå och skriva parkeringsböter…..

Jag sa åt honom att vara schysst och riva lappen…..

Jag var ju bara inne i sju minuter…..

Men han skrev vidare….

Då sa jag åt honom att ha lite medkänsla…..

Men han lappade ändå……

Så jag kallade honom skit-stövel….

DÅ skrev han ut en till….

Jag sa – Va faan gör du? Jävla grisjävel,,,,

Då flinade han och började skriva ut en tredje…..

Har ni svin inte annat att göra…..?

Då kom det en lapp till…..

Vad jag sedan kallade honom går inte att skriva i ord….

Men efter 10 minuter så satt det en halv telefonkatalog på vindrutan….

Då tänkte jag: Va fan, lite kul ska man ju ha på en fredag…..

Sen gick jag bort till min egen bil…..

😉

Ha en underbar tisdag!!!…..Jag hoppas du förstått – ovanstående är INTE en story ur min verklighet…..*fniss*

Deercat

4 svar to “Hämndlystna snutar….”

  1. znogge Says:

    Det kan bli väldigt dyrt när man besöker ”Monopolet”!!! För andra i alla fall;-))
    Ha en bra dag!

    Gilla

  2. haraldsdotter Says:

    Det var ju min bil…!!!! ;-)Vilken smilande trevlig avslutning på kvällen, jag öär trött och dåsigf så nu är det snart sängen. Har nog inte gått i säng så här tidigt denna sidan om året. Någon gång ska vara den första…

    Gilla

  3. Usidom Says:

    Det är väl klart att vi ordningsamma, skötsamma, hederliga samhällsmedborgare alltid pratar sanning… så inte en sekund tvivlar jag på historiens äkthet…
    Du är ju en ärbar varelse… så givetvis tror och förstår jag att du redan betalt.

    Men!!?? föresten!!?? Går du på sådana lokaler som ”klirr” å ”klang”-butiken!!??

    wwrruuuum…. wwrrrruuuuum

    Gilla

  4. Deercat Says:

    Znogge! Javvist kan det bli dyrt….Men det KAN bli billigt också…. 😉

    Hahhahahaahha! Och OJ DÅ!!! Stackars, stackars dig Haraldsdotter…Visste INTE det var din bil…*rodnar skamset*

    Ja du Usidom….KLART jag har betalt allt…och klart jag går på ”klirr å ”klang”-butiken då och då. Ska göra det igen på fredag….Dags för middag med ”kackelgänget” i helgen! 😉

    Gilla

Kommentera

