Kapitulerar inför tingens ordning

Ont i halsen…som om jag svalt en igelkott…..Trött till bristningsgränsen….!

Det känns som om jag får ligga i mitt hav av dun hela dagen…och bara vänta på att armén av baccelusker ska dra sig tillbaka…

Mitt enda vapen är att jag viftar med vita flaggan….!
Kanske inte det sämsta när man ändå inte orkar kriga…!

Acceptans inför tingens tillstånd är ibland enklare än motstånd….! Att bara kapitulera inför tingens ordning.

p1010015.JPG

 

*Drar sig tillbaka till havet av dun gör*

© Deercat

Ett svar to “Kapitulerar inför tingens ordning”

  1. Syster Yster Says:

    Hej och tack för titten på min blogg och i min gästbok. Även jag känner hur bacilluskerna angriper just nu. Men man får väl stå ut antar jag, med det också.
    Kommer att följa dig framöver för liksom du läser och skriver jag om allt nu för tiden!
    Om du följt min blogg så vet du troligen redan det mesta om vad som händer i mitt liv just nu. Mindfulness och russin 🙂 är det senaste.
    Boek är just nu inne påsista varvets genomläsning, hoppas jag! Sedan ska den gå i tryck. Inte kunde jag i min vildaste fantasi tro att det skulle ta så´n tid.
    Men man lär sig!
    Krya på dig.
    Gör som min far alltid sa, ta en wiskey och ha roligt när du är sjuk eller ta ett par tabletter och tyck det är ganska jobbigt och sov dig igenom det hela. Välj själv!
    Kram

    Gilla

Kommentera

