Uppslukad….

Uppslukad av en synnerligen irriterande inkräktare…..En parasit som gör att jag tuggar dammtussar, snubblar över soppåsar och låter post och reklam ligga osorterat i högar…!

Och dagarna ägnas åt nässpray, sova, sova och åter sova… Eller för all del att kolla in teveprogram som jag normalt sett aldrig skulle komma på tanken att se….

Men det kanske är det goda i kråksången…Att få ro att glo på teve…!

ATJOOOOOO!

*Återkommer med rapport från sjuksängen gör*

© Deercat

3 svar to “Uppslukad….”

  1. Anders Says:

    Krya på dig, Dear Cat Suss!

    A

    Gilla

  2. Syster Yster Says:

    Ser att Syster Ysters ulr:en inte fungerar har nog blivit något fel där. EGO som jag är ibland så påpekar jag det!
    🙂

    Gilla

  3. Deercat Says:

    Näää..Jag begriper ju inte hur man får det att fungera??? *snyft*

    Gilla

Kommentera

