Lindrat min längtan

Idag har jag fått min längtan stillad på några punkter

1. Ryggskottet for åt h-te!

2. Min tandläkare tar emot mig på torsdag och jag blev glad (japp jag är komplett galen)

3. Energin och kraften räcker i alla fall till att känna en gnista kärlek

4. Kärlek och omtanke (ger jag mig själv och pysslar om mig nu när jag är sjuk)

5. Rädslan flyttade kanske inte till månen…men väl att den började packa!

6. Att jag kan känna tillit till – att ALLT löser sig…(några knutar har löst sig)

7. Att jag har fel om en massa saker…(den punkten kan jag leva med ett tag till)

8. Ett friskt liv…(vad det nu är?) Kan jag också stå ut med när ovanstående längtan stillades

9. Frid i själen – hos mig, såväl som hos andra…(kan jag nu känna i små, små stunder)

10.Att inte längta så förbannat efter det jag inte har – stämmer inte lika bra idag…Jag har sååå mycket…..*L*

*suckar och längtar mer och mindre nu gör*

© Deercat

Ett svar to “Lindrat min längtan”

  1. Anders Says:

    Tjabba!

    Vad skönt att vissa saker tagit sig åt rätt håll.
    Varje resa börjar ju med ett litet steg. Heja Susanne!

    Styrkekram
    Anders

    Gilla

Kommentera

