Ohygglig längtan…

Just nu längtar jag efter….

1. Att ryggskottet far åt h-te!

2. Min tandläkare (japp jag är komplett galen)

3. Energi och kraft nog till att sjuda av kärlek

4. Kärlek och omtanke

5. Att all rädsla flyttar till månen…

6. Att jag kan känna tillit till – ALLT löser sig…

7. Att jag har fel om en massa saker…

8. Ett friskt liv…(vad det nu är?)

9. Frid i själen – hos mig, såväl som hos andra…

10.Att inte längta så förbannat efter det jag inte har!

*suckar och längtar ohyggligt mycket ändå gör*

© Deercat

3 svar to “Ohygglig längtan…”

  1. Josef Boberg Says:

    Hejsan,

    Härmed är ALLA Din skrivna längor uppfyllda !

    Ha det… 🙂
    vännen Josef

    Gilla

  2. Märtagreta Says:

    Ja du, vad ska man säga om en sån ”önskelista”… Jag fastnade för punkt nummer tio, tror det är ett aber för många… roten, på nåt sätt. Själv är jag rätt nöjd om jag är rätt nöjd cirka 50 procent av min tid. Gnäll är av godo, om det har sin motvikt i hänförelse över det ljuvliga i livet. Jag mår så gott när jag ”gnällt” och tyckt synd om mig en stund, för då ser jag plötsligt att livet är underbart… också.
    Hade mitt livs första ryggskott för en dryg månad sen så jag känner med dig, naprapat, ”bröstkorgsstretching” och rejält muskelavslappnande piller var min lösning.

    Gilla

  3. Julia Roberts... Says:

    Hej…ja, vad vore livet utan längtan………förbaskat tråkigt eller hur??!!
    Längtar efter sängen just nu iallafall…..så jag ska genast ge efter för min längtan….o gå o lägga mej….sköööööönnnnntttt….
    Du har väl inte missat min nya hemsida som är under konstruktion…..?
    http://www.eva-christin.nu
    kram o godnatt

    Gilla

Kommentera

