Utseendet betyder mycket

Den senaste tiden har jag fått flera klagomål om att min sida är svårläst…Svart, svart och åter svart…suckar man i kommentarerna…

Rätt, rätt och återigen rätt, svarar jag…

Eftersom jag är gammal grafiker vet jag att, om man lägger texten i vitt på svart botten, det blir svårläst. Så därför tänker jag lyssna på klagomålen och bygga om sidan till något mer lättläst…

Och än en gång får man konstatera….Utseendet betyder visst mycket…!

Ha tålamod min kära läsare…! Snart, mycket snart kommer layouten förändras…Och då helst till det bättre….

Kommentarer mottages tacksamt….

Ha en skön lördag…!

© Deercat

2 svar to “Utseendet betyder mycket”

  1. kalikå Says:

    Det är fint just nu.

    Gilla

  2. Deercat Says:

    Tack för din synpunkt, den värmde *L*

    Gilla

Kommentera

