Sliter mitt hår

Det gör jag ofta….!!!

Och ni kan inte ana hur långt tid det tar att få stråna att se ut som om jag inte kammat dem alls…Jisses!!!!…

LÅNG TID ÄR DET!!

Men idag handlade det inte om att slita hår på det sättet….!

Nope! I stället försöker jag mig på konststycket att ändra bloggens utseende…hitta rätt-rätt layout….och välja mellan olika finesser och blogginställningar…

Finns det ”gör-det-själv-kurser” för bloggare….? Och finns det instruktionsböcker vars innehåll forsar in i hjärnan utan att man måste läsa in en massa trist fakta sakta och metodiskt?….Tipsa mig gärna om det då!!!

Nåja…så här långt tror jag i alla fall att bloggen är mer lättläst och det kolsvarta är borta…

I morgon fortsätter bravaderna i bloggbyggareDeercats liv….

*fortsätter att slita hårstrån och kliar sig i pannan gör*

© Deercat

Ett svar to “Sliter mitt hår”

  1. Vero Says:

    Ja, otacksamhet är mödans lön… Eller hur säger man.

    Jag gillar din blogg. Även om den är svart. Har suttit och läst lite nu i din blogg och det är många tankar, intressant att tjuvkika i ditt inre.

    Hoppas att du hittar tillbaka till mig igen. Jag tittar in här igen. Garanterat.

    Gilla

Kommentera

