Jag tror minsann att det kan fungera…

glad.jpg

Har ni sett på maken…!!! Ja alltså…jag har ju ingen make…Fast kanske i framtiden, om Gud vill och brallorna håller…….*L*

Näää..nu menar jag med uttrycket att det ändå verkar som om jag börjar få kläm på den här bloggen…

Lite i taget erövrar jag funktioner och andra matnyttiga finesser. Och det är inte klokt vilka fina grejor WordPress erbjuder…

Så ni ska se…Det här blir nog en riktigt bra blogg med tiden…Ja alltså layoutmässigt…Resten kan inte Deercat ha några åsikter om….Det får andra ha…Jag är ju bara en textnarkoman som blir både abstinent och som en äggasjuk höna, om jag inte får skriva…

Så då gör jag det och framöver ska det bli allt längre inlägg…med annat innehåll än min frustration över att inte ha lärt mig finesserna, så att det flyter friktionsfritt att skriva på om ditt och datt…

Men så är ju livet i övrigt också…eller hur?…Så fort man ger sig i kast med nya saker måste man öva sig och lära hela tiden..

Jädrans jobbigt är det, men när man väl kan grejen…DÅ jädrans FLYGER man…

*flyger snart fritt och ledigt på nya bloggen gör*

© Deercat

 

 

Kommentera

