Jag begriper nog inte riktigt

Nu har jag i dagar försökt klura ut hur den här bloggen fungerar….och med samma dystra resultat ger jag upp varje gång….

Jag kanske måste skaffa mig lite hjälp här…Annars blir det inte mycket text att presentera. Hur intressant blir bloggen då på en skala från 0 till 10?

NOT!

Ett svar to “Jag begriper nog inte riktigt”

  1. Lena Petersson Says:

    Har hittat hit, men jag får se om jag hinner titta förbi och läsa ibland, har så mycket att göra, lycka till i alla fall.

    Gilla

Kommentera

